Regulamin hotelowy
Hotel Polaris
72-600 Świnoujście
ul. Słowackiego 33
- Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 11:00.
- Gość hotelowy może zająć bez dodatkowej opłaty pokój wcześniej w dniu w którym rozpoczyna pobyt, jeśli pokój ten jest wolny.
- Jeżeli gość hotelowy opuści pokój po godzinie 11.00 zobowiązany jest dokonać dopłat według następujących zasad:
11.00 – 14.00 – 30% opłaty za dobę hotelową
14.00 – 17.00 – 50% opłaty za dobę hotelową po godz.
17.00 – 100% opłaty za dobę hotelową - Wynajmując pokój hotelowy gość określa czas swojego pobytu w hotelu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju hotelowego, co jednak nie wiąże hotelu.
- Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia wynajmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwolnionego przez siebie pokoju innym osobom, które nie zostały uprzednio zameldowane, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Hotel pobiera opłatę z góry.
- Gość przed zapłatą ma prawo obejrzeć zamówiony pokój.
- Osoby nie meldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- W hotelu należy zachować ciszę od godz. 23.00 do 7.00 dnia następnego.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub mieniu gości, albo też w inny sposób zakłócił spokój oraz funkcjonowanie hotelu.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o zgłaszanie ich w recepcji .Reklamacje nie zgłoszone w recepcji lub u opiekuna nie będą rozpatrywane . Czas na złożenie reklamacji mija po 14 dniach od wyjazdu z Hotelu
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
a. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
b. bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowania tajemnicy informacji o gościu,
c. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
d. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie,
e. sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę możliwości, zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności. - Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 kodeksu cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Przed każdorazowym wyjściem z pokoju gość hotelowy powinien: a) zamknąć krany i okna
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien zamknąć drzwi, a klucz pozostawić w recepcji. Gość otrzymuje jeden klucz do pokoju ale na życzenie może otrzymać klucz dodatkowy .Za dodatkowy klucz nie jest pobierana opłata a jedynie depozyt .Depozyt zwracany jest po zwrocie kluczy.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno:
a. używać, czajników, grzałek elektrycznych i grzejników zasilanych energią elektryczną,
b. palić tytoniu w pokojach hotelowych.
Palenie papierosów jest możliwe wyłącznie na balkonach . W przypadku palenia w pokojach hotel naliczy dodatkową opłatę za ponadstandardowe czyszczenie pokoju polegające na ozonowaniu całego pokoju hotelowego. - Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt , a w przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez 1 miesiąc. Po miesiącu od wyjazdu gościa rzeczy pozostawione zostaną oddane do utylizacji.
- Gość hotelowy ma prawo korzystać z telefonu hotelowego bez ograniczeń. Hotel posiada automatyczną centralę telefoniczną, która umożliwia dzwonienie bez konieczności łączenia przez recepcje. Czas trwania połączenia jest rejestrowany. Gość zobowiązany jest zgłosić fakt telefonowania w dniu wyjazdu i uregulować rachunek za telefon według taryfikatora centrali hotelowej.
- Hotel zezwala na pobyt zwierząt domowych za dodatkową opłatą w pokoju właściciela. Zwierzęta muszą być zdrowe i posiadać aktualne badania weterynaryjne. Psy muszą posiadać kaganiec i być prowadzone na smyczy. Pies nie ma prawa przebywania w jadalni.
-
Gość hotelowy może korzystać z parkingu monitorowanego przy hotelu za dodatkową opłatą.
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: a. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, b. budzenie o wyznaczonej przez gościa godzinie, c. przechowywanie bagażu w dniu przyjazdu oraz w dniu wyjazdu gościa hotelowego.
- Hotel zobowiązuje się do wymiany pościeli raz na 7 dni. Gość za dodatkową opłatą może dokonywać częstszych wymian pościeli
- Wymiana ręczników odbywa się według potrzeb nie rzadziej niż raz na 3 dni.
- Gość hotelowy może korzystać z oferowanych przez hotel zabiegów (masaży, masaży wodno - powietrznych, sauny parowej i innych) za dodatkową opłatą. Wszelkie opłaty za zabiegi uiszcza się w recepcji.
- Hotel oferuje sprzedaż pojedynczych posiłków tj. obiadu, kolacji, prowiantu na drogę.
- Przy recepcji znajduje się barek w którym można dokonać zakupu herbaty, kawy i napojów przez całą dobę.
- Hotel pobiera kaucje za wypożyczone szlafroki. Kaucja jest zwracana po oddaniu szlafroku.
- Za wypożyczenie szlafroków pobiera jest opłata w wysokości ustalanej w cenniku.
- Hotel świadczy usługi uzupełniające w postaci: groty solnej, zabiegów fizykoterapeutycznych i wellness. Usługi te są rozliczane na podstawie cenników.
- Ochrona dzieci w hotelu - identyfikacja gości: Wszyscy goście rezerwujący pobyt z osobami małoletnimi są zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości zarówno swojego jak i dziecka. Personel hotelu ma prawo zapytać o relację pomiędzy dorosłym gościem a dzieckiem w celu zapewnienia bezpieczeństwa małoletnich.
- Ochrona dzieci w hotelu - procedury bezpieczeństwa: pracownicy hotelu są szkoleni w zakresie rozpoznawania nietypowego i podejrzanego zachowania. Obsługa hotelu będzie wyczulona i będzie prowadzone dyskretne monitorowanie gości z dziećmi aby zapewnić im bezpieczeństwo. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania w przypadku podejrzenia że bezpieczeństwo dziecka może być zagrożone. Wszelkie niepokojące sytuacje będą natychmiast zgłaszane do odpowiednich służb i organów ścigania.
- Ochrona dzieci w hotelu - obowiązki gości hotelowych: Goście są zobowiązani do przestrzegania wszelkich zasad dotyczących bezpieczeństwa dzieci, w tym do niepozostawiania ich bez opieki na terenie hotelu. W przypadku naruszenia powyższych zasad, hotel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zakończenia pobytu gościa bez zwrotu kosztów.